wtorek, 5 marca 2013

inspiracje Czyli jak powstała nazwa bloga

Mówiąc krótko,nazwa mojego bloga powstała dzięki zespołowi  The Pretty Reckless ,
dzięki nim angielskie słówko "Reckless"pojawiło się  w moim dość ograniczonym zakresie słów angielskich:D (lubie angielski,dobrze piszę,jednak mówienie przychodzi mi z trudem).
Reckless - niebezpieczny.Skojarzyło mi się to umysłem - mind. I tak powstała nazwa bloga:)
Można rzec ,że mój umysł jest niebezpieczny,więc doskonale pasuje ;)


Trochę informacji o zespole :

 The Pretty Reckless jest post-grunge’owym zespołem założonym przez Taylor Momsen. Zespół miał początkowo nazywać się „The Reckless”, ale zmienił się na „The Pretty Reckless” pod naciskiem wytwórni. W wywiadzie udzielonym dla MTV, Momsen wyjawiła, że wpływy na zespół obejmują The Beatles wraz z wieloma grunge’owymi zespołami, takimi jak Soundgarden, Audioslave, Hole i Nirvana. Taylor podziwia Debbie Harry, Joan Jett, Cherie Currie i Courtney Love.
 
I moje ulubione piosenki:


Make me wanna die 


My medicine


Just tonight

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz