wtorek, 5 marca 2013

Muzyka do biegania -LISTA ROCK

Muzyka bardzo umila bieganie,u mnie dodatkowo odtwarzać robi za zegarek,którym pilnuje przebiegniętych minut.Po 2 wyjściach na dwór czuję ból mięśni,jednak jest to dobry znak,że trening był odpowiednio wydajny:) Niby 10 minut biegu 5 marszu a dużo zmienia:)





Dobrze jest przystosować muzykę do tempa ,chociaż nie jest to konieczne:)
 
Moje propozycje :
Zaczynamy z rockiem:)
1.  Bryan Adams - Summer of 69


 2.Lenny kravitz -Are you gonna go   my way




 3.Kid Rock - All Summer Long

 4. Coldplay - Paradise



 5.Seether - Careless Whisper



 6. Nickelback - Lullaby 
U mnie nickelback obowiązkowo :)) <3


Szybciej:

7.Kaskade feat. Rebecca & Fiona - Turn It Down (Le Castle Vania Remix)


8.Foo Fighters - All My Life




9.The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die

 10.01-daughtry-its_not_over


 11.Three Days Grace - Are You Ready


Moje power songi;)
Nickelback -when we stand together 


 2.DJ Fresh feat. Rita Ora - Hot Right Now (Radio Edit)





3.Halestorm - I miss the mystery 




4.Halestorm - Love bites (so do I)





5.Halestorm -Freak like me 
6.Tabu - Jak dobrze Cię słyszeć

7.Nickelback - S.E.X.



Lista w większości rockowa.Jeśli chcecie abym przedstawiła listę z innego rodzaju muzyką ,piszcie w komentarzach:)
Mam tego bardzo dużo na komputerze.

P.S NIE DAJCIE SIĘ LENIOWI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz